Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

VEELGESTELDE VRAGEN

MAUDD fashion - klantenservice - veelgestelde vragen

Staat jouw vraag niet tussen onze veel gestelde vragen? Geen probleem. Stel alsnog jouw vraag aan ons via een e-mail naar webshop@maudd.nl. Wij proberen dan jouw vraag zo compleet mogelijk te beantwoorden!

Bestellen

  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten van MAUDD binnen Nederland zijn €3,95. MAUDD neemt de helft van de verzendkosten voor eigen rekening om zo lage verzendkosten aan te kunnen bieden.
  • Wanneer wordt mijn pakketje gratis verzonden?
    Bij bestellingen boven de €80,- vervallen de verzendkosten.
  • Wanneer een item op de webshop is uitverkocht, komt deze dan nog terug in voorraad?
    We willen de collectie op de webshop en in de winkel graag snel afwisselen, dus we hebben niet een al te grote voorraad. Is er toch een fashion item die je heel graag wilt hebben, dan doen wij natuurlijk ons best om deze alsnog bij de leverancier mee te nemen. Je kunt ons in dat geval altijd het beste even mailen naar webshop@maudd.nl, zodat wij de bestelling kunnen noteren. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en de nieuwste fashion items van MAUDD volg ons dan op Facebook en Instagram of meld je aan voor onze nieuwsbrief.
  • Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging op te halen?
    Je kunt jouw bestelling ook ophalen in één van onze winkels.
    Geef aan bij het afrekenen van jouw bestelling dat je het wilt afhalen in 1 van onze winkels. Je betaald hierover geen verzendkosten.

    Leek:
    Tolberterstraat 29
    9351 BB

    Hoogezand:
    Sluiskade 39a
    9601 LA

    Vries:
    Schultestraat 8
    9481 BC

    Hoogeveen:
    Hoofdstraat 112
    7901 JV

    Emmen:
    Statenweg 9
    7824 CR

    Stadskanaal:
    Europaplein 58
    9501 XS

    Beilen:
    Brinkstraat 43
    9411 KK Beilen
       

  • Mocht een item niet naar wens zijn, kan deze dan retour gestuurd of geruild worden?
    Natuurlijk kan het voorkomen dat je bestelling toch niet helemaal blijkt te zijn wat je ervan verwacht had. Uiteraard heb je bij MAUDD het recht je bestelling retour te sturen mits deze nieuw en ongebruikt is. Je hebt na aankoop 14 dagen de tijd om je bestelling samen met het bijgeleverde retourformulier terug te sturen.

    Stuur je iets terug houd er dan rekening mee dat de retour kosten voor jezelf zijn. Let op: je hoeft het niet perse in de doos terug te sturen, dit mag ook in een dichtgeplakte plastic tas zodat je het als brievenbuspakket kunt versturen.
    Hoe retourneer ik mijn pakket?

    1. Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
    2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket. Voeg jouw retourformulier toe.
    3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. ( retour adres: MAUDD, Tinnegieter 56, 9502 EX, Stadskanaal )
    4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af.
    5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

    Bij binnenkomst wordt het retour gestuurde door ons uitvoerig gecontroleerd en besnuffeld. Retourzendingen die zijn beschadigd, gedragen of zijn vervuild kunnen worden geweigerd en worden niet vergoed.
    Laat alle etiketten altijd aan de kleding vastzitten als je iets terug wilt sturen. Oorbellen en mondkapjes kunnen helaas niet geretourneerd worden. Onvoldoende gefrankeerde pakketten worden door ons niet aangenomen.

    Vergeet alsjeblieft niet het bijgeleverde retourformulier volledig in te vullen, ook je rekeningnummer met de juiste bijbehorende naam waar het retourbedrag op teruggestort moet worden.

    RUILEN:
    Helaas kunnen we in onze webshop geen artikelen ruilen. Je zou dus dan het artikel opnieuw moeten bestellen en het artikel wat niet juist is weer naar ons terug moeten sturen.
    Je kunt uiteraard ook je artikel ruilen in één van onze winkels. Je kunt het dan ruilen voor een ander artikel of omruilen voor een MAUDD giftcard. Deze is zowel in de winkel als online te besteden.

    Toch nog een vraagje? We zijn van Ma t/m Vr van 09.00 tot 17.00 uur aanwezig:
  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?
    Wil je graag je pakketje opgestuurd hebben naar het buitenland? Stuur ons dan even een mailtje naar: webshop@maudd.nl

  • Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging te retourneren?
    Natuurlijk kun jij je artikelen retour doen in de winkel, dan gelden wel de winkelvoorwaarden. Neem je factuur mee naar de winkel, daar kun je het artikel omruilen voor een andere maat of een ander artikel, ook kun je het eventueel inwisselen voor een giftcard. Deze giftcard kun je zowel in de winkel als online inwisselen.
    Wil jij je aankoopbedrag terug? Dan gelden de webshop voorwaarden die aangegeven staan op onze pagina en zou je je artikelen terug moeten sturen naar de webshop in Stadskanaal.
  • Ik heb een vraag over hoe een artikel valt
    Omdat MAUDD haar collectie bij heel veel verschillende leveranciers en merken inkoopt, vallen vele maten verschillend. Iedereen hanteert namelijk zijn eigen maatboog. Wat hebben wij nu gedaan? Wij hebben alles voor jou opgemeten. De maatinformatie is te vinden onder elk artikel onder het kopje 'Productinformatie'.

    Zo kun je dus precies zien hoe groot iets is en zelf even meten of het de juiste maat is voor jou, want... meten is weten.
  • Kan ik online ook een MAUDD giftcard bestellen?
    Het is helaas nog niet mogelijk om een MAUDD giftcard online te bestellen. Wil je wel graag een MAUDD giftcard thuis gestuurd krijgen? Stuur ons dan even een mailtje naar: webshop@maudd.nl

  • Ik wil graag producten uit mijn winkelwagen verwijderen
    Als je naar jouw winkelmandje gaat zie je dat er naast de prijs van het artikel een klein kruisje staat. Wanneer je hier op klikt verwijder je het artikel uit je winkelmandje. 
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    We kunnen van een artikel wel een andere maat of kleur wijzigen maar helaas niets meer toevoegen. Je zou dus dan het artikel opnieuw moeten bestellen. Je kunt dan het beste even telefonisch contact opnemen met de webshop zodat je niet nog een keer verzendkosten hoeft te betalen. We zijn bereikbaar van Ma t/m Vr van 09.00 - 17.00 uur op telefoonnummer: 0599-820201.
    Helaas lukt bovenstaande niet meer als de order al in behandeling is genomen en is verstuurd met DHL. 
  • Call and collect
    Je kan ons bellen voor Call & Collect. Bel ons en wij maken jouw bestelling klaar, zodat je die daarna gelijk bij ons bij de deur kan afhalen. Je kan betalen met een tikkie, de pin of contant.
    We mogen je helaas niet binnen laten om te passen. Je kan het wel retour doen bij ons alleen krijg je dan zoals ‘normaal’ een MAUDD giftcard terug.
    Als je online besteld en het af wil halen in de winkel duurt het wel ongeveer 1-3 werkdagen langer voordat je je bestelling hebt. Dus hou daar rekening mee! Een beller is dus sneller.
    Zodra je pakketje in de winkel is, krijg je van ons een mailtje.

    Ga naar ons winkeloverzicht voor onze contact gegevens.

Betalen

  • Welke betaalmethodes worden er geaccepteerd?
    Heb je je items in het winkelmandje geplaatst? Dan volgt de betaling. Er zijn verschillende manieren waarop je je items kunt betalen bij ons:

    IDEAL
    MASTERCARD
    VISA
    MAUDD GIFTCARD
    FASHION CHEQUE
     
    Nadat de betaling is voldaan, ontvang je van ons een bevestiging mail. Hier staat in wat je precies hebt besteld en dat we je bestelling aan het verwerken zijn. Doorgaans word je pakket op werkdagen voor 16.00 verstuurd met DHL, mits het artikel op voorraad is. Nadat het pakketje ons magazijn heeft verlaten, krijg je een mail met een track en trace code. Zo kun je precies zien waar je pakketje zich bevind. Kijk voor de zekerheid ook nog even tussen je spam als je geen mailtje hebt ontvangen, het kan soms voorkomen dat onze mailtjes daar terecht komen.

Levering

  • Wat is de levertijd van een bestelling?
    Wanneer een bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst wordt, zorgen wij ervoor dat jouw bestelling dezelfde dag nog mee wordt gegeven aan DHL, mits dit artikel wel in ons verdeelmagazijn op voorraad is natuurlijk, anders wordt het binnen 3 werkdagen verstuurd.

    Wanneer je een bestelling plaatst in het weekend of op feestdagen, zal je pakketje de eerst volgende werkdag bij DHL worden aangeboden.

    Wij versturen bij elke order een factuur van je bestelling naar het e-mailadres wat bij de bestelling is ingevuld.
    Ook ontvang je een automatische mail van DHL met jouw persoonlijke track & trace-code zodra je pakket bij hun in het sorteercentrum is aangekomen. Heb je geen mail ontvangen? Check dan ook even je spam, het kan voorkomen dat onze mail daarin is terechtgekomen.

  • Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging op te halen?
    Je kunt jouw bestelling ook ophalen in één van onze winkels.
    Geef aan bij het afrekenen van jouw bestelling dat je het wilt afhalen in 1 van onze winkels. Je betaald hierover geen verzendkosten.


    Leek:

    Tolberterstraat 29
    9351 BB

    Hoogezand:
    Sluiskade 39a
    9601 LA

    Vries:
    Schultestraat 8
    9481 BC

    Hoogeveen:
    Hoofdstraat 112
    7901 JV

    Emmen:
    Statenweg 9
    7824 CR

    Stadskanaal:
    Europaplein 58
    9501 XS

    Beilen:
    Brinkstraat 43
    9411 KK Beilen

  • Ik heb een klacht
    Ben je ontevreden over een artikel? Dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via onze mail: webshop@maudd.nl
  • Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging mail gekregen
    Het kan soms voorkomen dat onze automatische e-mails in je spam terecht komen, heb je daar toevallig al in gekeken? Ook kan het zijn dat je je emailadres verkeerd hebt ingevuld. Is dit beide niet het geval? Stuur ons even een mailtje naar: webshop@maudd.nl en we gaan het voor je nakijken. 
  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 1 a 2 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 5-7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank welke is aangegeven op het retourformulier. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.
  • Ik ben te laat met retourneren door Corona
    Mocht je vanwege het Corona-virus of een thuis-quarantaine het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, licht ons dan a.u.b. in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.