Veelgestelde vragen

  • Betalen

    • Zijn alle vermelde bedragen in de webwinkel inclusief of exclusief BTW?

    • De betaling via iDeal is mislukt, wat nu?

    • Wat kan ik doen als ik de bestelling niet heb ontvangen?

    • Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

  • Bestellen

    • Kan ik de producten zelf ophalen?

    • Wat zijn de verzendkosten?

    • Wanneer wordt mijn pakketje gratis verzonden?

    • Wanneer een item op de webshop is uitverkocht, komt deze dan nog terug in voorraad?

    • Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging op te halen?

    • Ik heb een vraag over hoe een artikel valt

    • Kan ik online ook een MAUDD giftcard bestellen?

    • Ik wil graag producten uit mijn winkelwagen verwijderen

    • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

  • Levering

    • Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    • Wat is de levertijd van een bestelling?

    • Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging op te halen?

    • Ik heb een klacht

    • Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging mail gekregen

    • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

  • Retour

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    • Is het mogelijk om een bestelling bij een MAUDD-vestiging te retourneren?

    • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?